יום ראשון, 28 בדצמבר 2008

יוון-ים כחול ,ספינה ושלווה

יוון , לדעתי, היא מקום אידיאלי לחופשה משפחתית. הים שקט כמו בריכה. המיים נקיים וצלולים. מזג האויר נעים. האוכל טעים, בריא ופשוט. הנוף הים תיכוני משרה שלווה ומזכיר לנו קצת את נופי הגליל העליון.


היוונים מאד אוהבים ילדים, אשר יכולים להרגיש חופשיים ומאושרים.באיי יוון אפשר תמיד למצוא מפרצונים חבויים ושקטים, טברנות פשוטות וטעימות. פשטות - זה שם המשחק ביוון. אחרי שנה של ריצה ועבודה קשה - אין כמו חופשה שלווה עם המשפחה בוילה יפה באי יווני!


מחיר הטיסה ליוון בדרך כלל סביר ומשך הטיסה הקצר מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים.


מאז שאורי היה בן 8 חודשים אנחנו נוסעים כמעט כל שנה ליוון. היינו בלפקדה, איתקה, לסבוס, ספצה, סקיאתוס, סקופלוס (פעמיים), אלוניסוס ובפליון.


מאז גם השקעתי בלימודי יוונית ומסתבר שאני יכולה להסתדר לא רע ביוון. ממליצה למי שרוצה ללמוד- אז עם מוניקה המקסימה מהאוניברסיטה הפתוחה !


אספתי בלינק המצ"ב מספר תמונות מקפלוניה ואיתקה:








ובלינק הבא תמונות מסקופלוס , האי האהוב עלי, ומאלוניסוס:






אשמח לסייע לכם למצוא את האי האידיאלי עבורכם ובו את בית החלומות שלכם!אולי גם אתם תתאהבו ביוון?


שלכם,

נטע


נ.ב. אמיליה שלומדת איתי בקורס ליוונית ומומחית גדולה ביוון ובמוזיקה יוונית ממליצה על המסעדה האותנטית הזאת באתונה: טברנה או באביס ,אמפיטיאס 73, טל:2109420524. בתיאבון!

נ.ב.2. הנה כתובת של אתר מעניין ובו אופציות לחופשה אקולוגית ולהתנדבות בנושאי שימור ומחקר בעלי חיים. ביוון ישנן שלוש אפשרויות מיוחדות. מתאים, לדעתי , בעיקר לחברה' צעירים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה